tirsdag 7. august 2012

Tips og triks, Nytt mønsterark på under to minutt

Har vel gjort noe som jeg faktisk aldri pleier å gjøre jeg har startet med stempelet og det er som oftest det siste jeg gjør, for er ikke alle stempler som tåler at man vanner dem hverfall ikke med så mye fuktighet som man kanskje ofte bruker til dette. Først har jeg brukt distress stain antique linen og vekslet litt mellom å dra den langs arket og dunke litt for å få spruteeffekt, tar få sekund.
Gjør det samme med distress stain milled lavender.
Skulle egentlig bruke distress stain cotton candy som tredje farge her men den har jeg forlagt et sted så fyllte opp tre ganger ganger i dråpetelleren med distress refill cotton candy. Dette ble fyllt på en minimister hvor jeg fyllte resten med vann og gikk inn å sprayet i vei over stainen.
Brukte også litt glimmermist pink bubblegum for å få litt glitter i arket. og selv med å lage egen spray av refilen så tok det under to minutt. la det enten ligge litt til tørk eller du kan bruke en varmepistol slik at det tørker kjappere ;).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en kommentar her :)