torsdag 1. november 2012

Challenge november 2012

Heisann.
Siden det var litt problemer forrige måned så har jeg nå laget en kjapp challenge som varer til 20 november 2012. Blir ikke en hel måned denne gangen. Stikkord for denne utfordringen er farsdag. Her kommer bidrag fra designere:

og her kommer innsiden

Her kommer  mitt første bidrag som DT  "jente" her hos Kreative hender. Jeg har dekorert en gavepose til far! Bakgrunnen har jeg laget med Distress Stain , glimmermist og sjablonger. På kanten oppe har jeg brukt Sizzix On the Edge Die og klype fra Tim Holtz. Bak motivet har jeg også brukt en Sizzix Dies og gammel bokside. Og motivstempelet er selvsagt fra Kreative Hender sine egne stempler. Jeg håper dere kan finne litt inspirasjon i bidragene våre og at dere vil være med på utfordringen som pågår nå. Gleder meg masse til å se hva dere lager. Hilsen Merete Kjeilen 


5 kommentarer:

  1. Jeg får bare ikke til å legge inn noe i denne bloggen. Har prøvd flere ganger, men det skjer liksom ingenting. Gidder ikke mase for at dere skal legge inn - det blir for tungvint for dere. Her er linken til kortet mitt:
    http://papirpuslerier.blogspot.no/2012/11/tffe-gutter.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann. jeg prøver å finne ut hvorfor noen får det til og noen ikke er veldig vanskelig så lenge jeg selv aldri får problemer å finne ut hvorfor noen får det. kan du sende meg en mail på tonjeelisabeth@hotmail.com så kan jeg prøve å sjekke litt til.

      Det er forresten ikke noe mas å høre om vi kan linke for deg. er så glad for alle som deltar.

      Klem Tonje

      Slett
  2. Jeg får det heller ikke til.
    Men hær er min link: http://lilleshule.blogspot.no/2012/11/utfordring-5-nov-2012.html

    SvarSlett
  3. Hvad skete der med denne udfordring. :-)

    SvarSlett
  4. Har det blitt trukket noen vinner i denne utfordringen og kommer det flere??

    SvarSlett

Legg igjen en kommentar her :)